Stu Carcharodontosaurus pò scivulà pianu pianu nantu à i binari, è i so muvimenti terrificanti, accumpagnati da un sonu ruggente, facenu rabbrividire a ghjente.
Lasciate chì una persona senti vividamente a maestosa imperiosità di i dinosauri preistorichi è l'aura putente quandu si avvicina pianu pianu à e persone. Queste apparenze di prucessu di cuntrollu meticulosu, azzione è tecnulugia di applicazione di currispundenza di scena sò derivate da Hualong Technology Co., Ltd. 29 anni di ricerca cuscienziosa, precipitazione finu à a presentazione finale.
Nome di u pruduttu | Carcharodontosaurus roboticu realisticu chì scorri nantu à a rotaia |
Pesu | 8M circa 600KG, dipende da a taglia |
Muvimentu
1. L'ochji sbattenu l'ochji2. A bocca si apre è si chjude cù un sonu ruggente sincronizatu
3. Testa chì si move
4. Muvimentu di a zampa anteriore
5. Corpu in sù è in giù
6. Onda di coda
7. Scivulate nantu à a rotaia
Motori cunvinziunali è parti di cuntrollu
1. Ochji 2. Bocca
3. Capu
4. Artigliu
5. Corpu
6. Addome
7. Coda
8. Ferrovia
U Carcharodontosaurus, chì u so nome si traduce in "lucertola à denti di squalu", hè un testamentu di a diversità è stupente varietà di dinosauri chì una volta vagavanu per a Terra. Stu predatore gigantescu hà campatu durante u periodu Cretaceu mediu, trà 100 è 93 milioni d'anni fà, principalmente in ciò chì hè oghje l'Africa di u Nordu.
In quantu à a so taglia, u Carcharodontosaurus era formidabile. Righjunghjia lunghezze finu à 13 metri (circa 43 piedi) è pisava finu à 15 tunnellate. U so craniu solu era longu più di 1,6 metri (5 piedi), dotatu di denti affilati è seghettati chì pudianu taglià a carne cun facilità. Quessi attributi fisichi ne facianu unu di i più grandi dinosauri carnivori cunnisciuti, rivalizatu solu da quelli cum'è u Tyrannosaurus rex è u Giganotosaurus.
I paleontologi anu scupertu a maiò parte di i fossili di Carcharodontosaurus in u desertu di u Sahara, in particulare in e regioni chì eranu una volta valli fluviali lussureggianti. Queste scuperte suggerenu chì probabilmente campava vicinu à e fonti d'acqua, induve pudia predà grandi dinosauri erbivori. E so capacità di caccia eranu rinfurzate da e so zampe putenti è e so mascelle formidabili, chì eranu adattate per afferrà è strappà piuttostu chè schiacciare.
L'interessu scientificu per u Carcharodontosaurus hè aumentatu grazia à parechji fossili ben cunservati chì offrenu infurmazioni nantu à a so anatomia è ecologia. Studi di a so cassa cranica suggerenu chì, cum'è parechji teropodi, avia sensi acuti chì eranu cruciali per a caccia. A struttura di a so arechja interna indica una capacità di muvimenti rapidi, sustenendu teorie chì era un predatore agile malgradu a so dimensione.
A scuperta di u Carcharodontosaurus ùn hà micca solu allargatu a nostra cunniscenza di i dinosauri predatori chì duminavanu l'ecosistemi preistorichi, ma hà ancu messu in risaltu a diversità ecologica di l'Africa di u periodu Cretaceu. Ferma un sughjettu affascinante sia per u studiu scientificu sia per l'interessu publicu, chì incarna a putenza è a maestà di a vita antica nant'à u nostru pianeta.